VYKDOMO PROJEKTO APŽVALGA

zenklas 2015 04 13

Nuo 2019 m. lapkričio 28 d. Tirkšlių darželis "Giliukas" dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklos tobulinimas Mažeikių ir Plungės rajonų mokyklose“.

Per šį laikotarpį įvyko keturi efektyvūs mokymai, veiklos:

GRUODŽIO 4-5 dienomis startavo pirmoji veikla, Europos socialinio fondo agentūros priemonės 09.2.1-ESFA-K-728 „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“, patvirtintos Lietuvos Respublikos švietimo ministro 2018 gruodžio 19 d. įsakymu Nr. V-1044 projekto „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veikos tobulinimas Mažeikių ir Plungės rajonų mokyklose“ įgyvendinimui. Vyko mokymai apie metodikos „Laikas kartu” įgyvendinimą priešmokykliniame ugdyme. Mokymų lektorius VšĮ LIONS QUEST LIETUVA direktorius, vaikų ir paauglių psichiatras, Linas Slušnys. 

GRUODŽIO 18 diena. Antroji veikla. Mokymai – konsultacijos  mokytojams apie socialinio-emocinio ugdymo programos ,,Kimothis” įgyvendinimą ikimokykliniame amžiuje. Lektorė-konsultantė Prasminga vaikystė, VšĮ vadovė, Gintarė Visockė-Vadlūgė. 

SAUSIO 9 diena. Trečioji veikla. Mokymai ,,Pozityvaus ryšio su vaiku kūrimas, socialinių, emocinių kompetencijų ugdymas„. Lektorė Aušra Kurienė – Paramos vaikams centro įkūrėja ir vadovė, psichologė, vaikų ir paauglių psichoanalitinė psichoterapeutė, grupių analitikė. 

VASARIO 27diena. Ketvirtoji veikla. Giruliuose, Šlaito 1B, Miško darželyje vyko  mokymai – konsultacijos mokytojams apie ugdymo lauke organizavimą. Lektorė – konsultantė, Miško darželio įkūrėja Dovilė Urbanavičienė.

KARANTINO METU Europos socialinio fondo agentūros priemonės 09.2.1-ESFA-K-728 „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“, patvirtintos Lietuvos Respublikos švietimo ministro 2018 gruodžio 19 d. įsakymu Nr. V-1044 projekto „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veikos tobulinimas Mažeikių ir Plungės rajonų mokyklose“ VEIKLOS ORGANIZUOJAMOS NUOTOLINIU BŪDU: priešmokyklinio ugdymo mokytoja tęsia naujo priešmokyklinio modelio „Laikas kartu“ įgyvendinimą; ikimokyklinio ugdymo mokytojos taiko socialinio-emocinio ugdymo programos “Kimochis” įgyvendinimą bei organizuoja ugdymą lauke. 

Pagrindinis visų veiklų principas – integruoti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus į socialinių-emocinių kompetencijų ugdymą vidaus ir lauko aplinkose.